0
(0)

کناف کلمه ایست که احتمالا به گوش همه آشنا است و کم و بیش اطلاعاتی در مورد آن داریم. کناف ها برای انجام دکوراسیون داخلی استفاده میشوند.  و باعث میشوند فضای شما شیک تر و به عبارتی لاکچری تر باشد. کناف ها در بین طراحان دکوراسیون داخلی از محبوبیت زیادی بر خوردار هستند . برای دکور کردن اکثر فضا ها از این روش استفاده میکنند. به علت محبوبیت کناف نیاز است شما اطلاعاتی در مورد خرید کناف با کیفیت داشته باشید تا در بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا کناف محبوب است؟

مسلما افرادی را دیده اید که دوست دارند در هر موردی همیشه خاص و تک باشند. کناف برای اینگونه افراد بسیار مناسب است.  چرا که بر روی صفحات از پیش ساخته شده کناف قابلیت اجرای هر طرح و نقشی وجود دارد . و شما می توانید یک طرح کاملا یونیک و خاص برای منزل یا محل کارتان در نظر بگیرید و از این حیث شبیه هیچ کس دیگر نباشید. مورد دیگری که بر جذابیت استفاد از کناف می افزاید.  سرعت اجرای آن است که قابل مقایسه با روش های دیگر نیست. این متریال به سرعت نصب میشود و فضا شما را به سرعت دچار تغییر و تحول میکند. علاوه بر موارد فوق کناف ها مزایای بسیار دیگری دارند که بطور کامل در دیگر مقالات ما بررسی شده اند و شما می توانید این مقالات را در پایین همین صفحه مطالعه کنید.

مزایای سقف کناف

  • خیلی سریع قابل اجرا می شود.
  • بسیار به صرفه است ومشمول هزینه های جوشکاری نمیشود.
  • بسیار وزن کمی را دارد و سبک است.
  • قابلیت اجرای هر طرحی و نقشی را دارند.

خرید کناف

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و افزایش نرخ ارز، قیمت تمام کالا ها چند برابر شده است. کناف و سقف کناف نیز از این قاعده مستثنی نیست. کمپانی های خارجی و داخلی بسیار در حال حاضر به ساخت صفحات و ملزومات کناف مشغول هستند که بسیاری از آنها استاندارد های لازم را رعایت می کنند و به دنبال ساخت و تولید یک محصول با کیفیت هستند. اما همنطور که میدانید همیشه سود جویانی وجود دارند که برای سود بیشتر حاض هستند جنس با کیفیت پایین به مشتری بدهند.

قیمت  کناف

قیمت اجرای کناف با کیفیت در ۲ سال اخیر شاید بتوان گفت ۳-۴ برابر شده است. این امر به علت بالا رفتن قیمت مصالح وارداتی است و به عبارتی اجتناب ناپذیر است. عده ای از افراد به علت قیمت بالای این متریال تصمیم میگیرند از انواع ارزان تر کناف استفاده کنند. مسلما اختلاف قیمت کناف به کیفیت مصالح و شیوه نصب آن بر میگردد.

در هنگام انتخاب و خرید کناف دقت کنید که کیفیت را فدای قیمت نکنید. بعضی از صفحات کناف تولید شده در کار گاه های متفرقه هستند و هیچگونه برند و علامت ثبت شده تجاری ندارند. اگر به علت قیمت پایین از این صفحات استفاده کنید ممکن است در مدت زمان کوتاهی، کاملا کیفیت خود را از دست بدهد و شما مجبور باشید اقدام به تعویض آن کنید و این کار برای شما هزینه بر است. یکی از علت هایی که باعث میشود صفحات کناف متفرقه، کیفیت خود را از دست بدهند رطوبت است. هنگامی که شرکت سازنده از صفحات کناف با کیفیت استفاده نکند رطوبت به آسانی به پشت کناف نفوذ میکند و باعث تغییر رنگ و در برخی موارد باعث تغییر ساختار آن میشود. پس بهتر است اندکی بیشتر هزینه کنید و از همان ابتدا کناف با کیفیت از برند های معتبر خریداری کنید.

نکته قابل توجه

به یاد داشته باشید فقط انتخاب کناف خوب و برای داشتن فضایی شیک و مدرن کافی نیست و شما باید به دنبال یک نصاب خوب برای نصب و اجرای کناف مورد نظرتن باشید. چرا که اگر نصاب شما کار بلد نباشد به کل جلوه کار شما خراب میشود هزینه شما هدر میرود. توجه کنید که کناف دیواری، جزء کناف های غیر باربر هستند و فقط برای تنظیم کردن فضای داخلی ساختمان به کار میروند.

مارا در آپارات دنبال کنید
اینستاگرام ما

چقدر این مطلب برایتان مفید بود؟

برای امتیاز دادن از ستاره ها استفاده کنید

میانیگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *